CINIBA - GMID (Global Market Information Database)

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
Slider

GMID wejścieTryb dostępu: Online UE

Zdalny dostęp: Proxy UE

GMID wejście

Global Market Information Database jest zintegrowanym systemem informacyjnym online, dostarczającym biznesową informację dotyczącą krajów, różnych gałęzi przemysłu, konsumentów i ich stylu życia. To bezpośredni dostęp do statystyk, raportów rynkowych, profili międzynarodowych korporacji przemysłowych. Wszechstronną analizą objętych jest 205 krajów całego świata.

GMID jest doskonałym źródłem informacji dla pracowników naukowo-dydaktycznych, studentów wszystkich kierunków ekonomicznych.
Z bazy w chwili obecnej korzysta 250 różnych instytucji na całym świecie. W środowisku akademickim, do prestiżowych instytucji, które subskrybują Global Market Information Database, należą: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Budapest University of Economics, Harvard Business School and Wharton Business School (University of Pennsylvania), INSEAD and ESSEC In France, Londyn School of Economics, University of Cambridge, IMD in Switzerland, University College Dublin oraz czternaście z piętnastu szkół na świecie, które prowadzą MBA i zostały wymienione w rankingu sporządzonym przez Financial Times (Financial Times Top 15 MBA Worldwide).

Zawartość bazy podzielona jest na następujące działy:

  • COUNTRY STATISTICS - ponad 1 milion statystyk - są to statystyki demograficzne, makroekonomiczne, marketingowe sporządzone dla 205 krajów całego świata. Samodzielnie można budować raporty analizujące problem w aspekcie historycznym (od 1977 roku) oraz tworzyć prognozy (do 2016 roku).
  • COUNTRY PROFILES - profile krajów, zarys polityki i ekonomii wnikliwie przedstawiony dla 205 krajów całego świata.
  • LIFESTYLE STATISTICS – styl, tryb życia oraz zachowania konsumentów 71 krajów świata. Tu można znaleźć odpowiedź na pytanie: jakie trendy wyznaczają kierunek rynku konsumenckiego. GMID zawiera nawet takie raporty jak: co konsumenci jedzą i piją, jak spędzają wolny czas, jak przedstawia się szkolnictwo w danym kraju, jakie wybierają produkty na rynku, jakich używają kosmetyków, jakie są płace itd.
  • LIFESTYLE ANALYSIS - analiza sposobu i trybu życia konsumentów rynku, znaczna pomoc w interpretacji statystyk.
  • MARKET DATA – GMID podaje sześcioletnią historię oraz pięcioletnie prognozy w zestawieniach statystycznych dla ponad 330 produktów konsumenckich (Fast Moving Consumer Goods – FMCG) pochodzących z 52 różnych krajów. Ułatwia to rozpoznanie, analizę trendów i zachowań wśród konsumentów na rynku wobec danego produktu.
  • COMPANY PROFILES, MARKET SHARES AND PERFORMANCE INDICATORS – znajduje się tutaj ponad 3 tysiące profili wiodących przedsiębiorstw i korporacji przemysłowych wytwarzających dobra konsumpcyjne, działających regionalnie w kraju, na terenie rynku danego państwa czy też całego świata. Ranking przedsiębiorstw został sporządzony w oparciu o takie dane jak: ile firma zarabia, sprzedaje, z kim współpracuje itp.
  • INFORMATION SOURCES – GMID daje akces do 35 tysięcy źródeł związanych z informacją biznesową i rynkiem globalnym. Z tych samych źródeł korzystają analitycy firmy Euromonitor International, kiedy rozpoczynają pracę nad swoimi nowymi projektami.
  • MARKET ANALYSIS - GMID dostarcza ponad 4,5 tysiąca raportów rynkowych, przedstawiających wnikliwe, strategiczne analizy dla wielu sektorów rynku konsumenckiego, przemysłowego, sektora usług. Są to raporty obejmujące rynek globalny, jak również rynek poszczególnych krajów.

Udostępnij